Obawy związane z zakupami elektroniki przez internet często potęgowane są nieprzyjemnymi historiami, które słyszymy od osób mających problem z wyegzekwowaniem napraw gwarancyjnych. Często sprzedawcy odsyłają produkty bezpośrednio do Chin i czekają na wymianę, co może trwać nawet kilka miesięcy.
Jakość obsługi po dokonanym zakupie traktujemy niezwykle poważnie. Właśnie dlatego, jako jedni z niewielu, posiadamy swoje zaplecze serwisowe. Dzięki temu nie tylko naprawiamy sprzęt, ale mamy dostęp do części zamiennych, które również mogą Państwo u nas zakupić. Niezależnie czy będzie to obudowa fotopułapki, czy gumowy okular na obiektyw termowizora. Wymienimy lub dostarczymy każdą część.
W naszym serwisie dokonujemy wszelkich napraw zakupionych u nas produktów. Wykonujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na miejscu, bez konieczności wysyłania sprzętu do dystrybutora lub producenta.
Dzięki współpracy z oficjalnymi serwisami mamy dostęp do wszystkich niezbędnych części oraz narzędzi.
Każde zgłoszenie serwisowe realizujemy w terminach zgodnych z zapisami polskiego Prawa Konsumenta. Natomiast stacjonarne zaplecze serwisowe pozwala nam większość zgłaszanych napraw wykonać w ciągu 2-3 dni roboczych!
Usługi serwisowe, jakie oferujemy to:
- Naprawy gwarancyjne,
- Naprawy pogwarancyjne,
- Naprawy pogwarancyjne sprzętu, który nie był zakupiony w naszym sklepie,
- Sprzedaż oraz wymiana części zamiennych,
- Wycena oraz kosztorys napraw sprzętu pochodzącego z innych sklepów,
- Aktualizacje oprogramowania sprzętu elektronicznego,
- Zdalna pomoc techniczna dla klientów naszego sklepu – mailowa oraz telefoniczna.