Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom oraz dbając o dobre imię firmy IRC wprowadziliśmy
GWARANCJĘ PREMIUM - sprzęt zastępczy na okres naprawy gwarancyjnej.
Sprzedażą i serwisowaniem urządzeń termowizyjnych zajmujemy się od kilku lat, doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że w niektórych przypadkach naprawa może zająć około miesiąca, gdy trzeba czeka na części zamienne, które są sprowadzane bezpośrednio od producenta
Fakt, iż zostają państwo bez sprzętu jest problematyczny, zwłaszcza podczas sezonu
![](http://ircsklep.pl/modules/jscomposer/uploads/GWARANCJA/gwarancjapremioum300.png)
![](http://ircsklep.pl/modules/jscomposer/uploads/GWARANCJA/irc-gwarancja-premium600.jpg)
CO DAJE GWARANCJA PREMIUM?
Jest zupełnie bezpłatna. Dotyczy kamer termowizyjnych zakupionych w naszej firmie po 1 września 2022 roku.
Po odesłaniu urządzenia do nas lub do autoryzowanego serwisu, w momencie stwierdzenia wady produktu, wyślemy państwu zupełnie bezpłatnie termowizor zastępczy o takich samych lub zbliżonych parametrach.
Sprzęt zastępczy jest Państwu udostępniany na cały okres naprawy, nie wprowadzamy żadnych limitów czasowych.
WARUNKI GWARANCJI PREMIUM
- dotyczy sprzętu zakupionego w naszej firmie
- obejmuje kamery termowizyjne – monokulary, nie dotyczy celowników i lunet
- dotyczy sprzętów zakupionych po 1 września 2022r
- urządzenie zastępcze zostanie wyslane na nasz koszt w ciągu 24h po stwierdzeniu wady autoryzowanego serwisu lub naszych serwisantów.
- naprawiony sprzęt zostanie odesłany klientowi po otrzymaniu urządzenia zastępczego
![](http://ircsklep.pl/modules/jscomposer/uploads/136083979_3555471144573316_4744784358016506429_n.jpg)