Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom oraz dbając o dobre imię firmy IRC wprowadziliśmy
GWARANCJĘ PREMIUM - sprzęt zastępczy na okres naprawy gwarancyjnej.
Sprzedażą i serwisowaniem urządzeń termowizyjnych zajmujemy się od kilku lat, doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że w niektórych przypadkach naprawa może zająć około miesiąca, gdy trzeba czeka na części zamienne, które są sprowadzane bezpośrednio od producenta
Fakt, iż zostają państwo bez sprzętu jest problematyczny, zwłaszcza podczas sezonu
CO DAJE GWARANCJA PREMIUM?
Jest zupełnie bezpłatna. Dotyczy kamer termowizyjnych zakupionych w naszej firmie po 1 września 2022 roku.
Po odesłaniu urządzenia do nas lub do autoryzowanego serwisu, w momencie stwierdzenia wady produktu, wyślemy państwu zupełnie bezpłatnie termowizor zastępczy o takich samych lub zbliżonych parametrach.
Sprzęt zastępczy jest Państwu udostępniany na cały okres naprawy, nie wprowadzamy żadnych limitów czasowych.
WARUNKI GWARANCJI PREMIUM
- dotyczy sprzętu zakupionego w naszej firmie
- obejmuje kamery termowizyjne – monokulary, nie dotyczy celowników i lunet
- dotyczy sprzętów zakupionych po 1 września 2022r
- urządzenie zastępcze zostanie wyslane na nasz koszt w ciągu 24h po stwierdzeniu wady autoryzowanego serwisu lub naszych serwisantów.
- naprawiony sprzęt zostanie odesłany klientowi po otrzymaniu urządzenia zastępczego